14 lutego 2016

🐶 Recenzja Obroży Warsaw Dog

18 stycznia 2016 przyszła do nas obroża z znanej wam pewnie firmy - Warsaw Dog czyli uwielbiany przez wielu (przez nas też) blogowy team Pies w Warszawie!. Kupiłam to cacko ze względu na super dizajn i także z powodu braku obróżek w naszej psiej szafie. Tak naprawdę długo zastanawiałam się nad zakupem obróżki z Łorsoł Doga. W końcu gdy się zdecydowałam, że kupię na 100% strasznie z tym zwlekałam. Dużo kontaktowałam się z Zosią, z którą bardzo polecam rozmawiać bo łatwo dojść z nią do porozumienia i kompromisu. Wraz ze mną zamówiły produkty z tej firmy moje znajome, bo były zauroczone kolorami i wzorami!
Gdy doszło do transakcji, bardzo szybko trafiła do nas obróżka. Byłam zauroczona listem, który dostałam i tym, że obroża okazała się lepsza kolorystycznie niż na zdjęciach, a ja obawiałam się, że będzie na odwrót XD
Daliśmy w kość obroży, mocno ją testowaliśmy specjalnie po to aby zobaczyć czy jest taka dobra!


KLAMRA:
Plastikowa klamra na zatrzask firmy DURFLEX. Super wykonana, nie odpina się sama gdy pies biega na dworze. Klamra bardzo wytrzymała, daje sobie radę z jednostajnym ciągnięciem jak i z nagłymi szarpnięciami (mówię tu o teście na rękach, nie na psie bo Cody nie umie się szarpać na obroży). Pies przy testowaniu czasami się wycierał o trawę, turlał - mimo to na klamrze brak zarysowań, a co lepsze nadruk nie został starty! Solidnie wykonana, dobrze przyszyta. Dobrze, że wybrałam klamrę mimo tego, że Cody ma długą sierść gdy nie ulega ścięciu i jak wiadomo, kłaki można przyciąć. Jednak co do pół zacisku martwiłabym się czy obroża się nie zgubi lub rozreguluje. Powracając do klamry - zajmuje ona stosunkowo mało miejsca jeśli chodzi o nasz rozmiar: XS i 1,5 cm szerokości taśmy. Dla mnie to meeega plus, bo wiem, że niektórzy producenci dają wielkie klamry nawet przy małej szerokości tasiemek.

TAŚMA:
Obroże prałam trzy razy, mimo to kolory pozostały nadal takie same jak przy rozpakowaniu paczki od kuriera. Zachowuje kolor i kształt na długo. Nie ma także problemu z jej czyszczeniem. Obrożę da się prać w pralce, jednak ja zawsze piorę takie cosie ręcznie i stwierdzam, że całkowity brak problemów z doczyszczeniem. A uwierzcie była brudna prawie na każdym mokrym spacerze, mimo to brud nie dostał się pod włókna, a w tedy jak wiadomo wyczyszczenie takiej obroży graniczy z cudem. Taśma jest miękka i gładka, obroża ładnie dopasowuje się do szyi psiaka. Obroża nie wpija się, nie drapie psa, ani nie wyciera sierści. Co lepsze, materiał nie mechaci się. Nitki się nie wyciągają ani nic się nie rozpruwa. Nie robią się strzępy, które trzeba potem przycinać i nie wygląda to za ładnie. Obroże zabieraliśmy wszędzie, na każdy wyjazd feriowy i nigdzie się nie zgubiła, zniszczyła czy podarła. Na dodatek zwraca uwagę na siebie i dużo przechodniów pyta się gdzie zakupiliśmy takie cudo dla psa!

BONUSY:
Do obroży można także zakupić adresatkę i na dodatek w obroży jest przyszyty uchwyt na nią. Jednak my mając 4 adresatki zdecydowaliśmy, że nie będziemy szaleć i kupimy samą obroże. Metalową blaszkę z nadrukiem loga firmy i bez danych psa dostaliśmy w gratisie, jak każdy kupujący.

Dzięki Warsaw Dog za super transakcję ! 
Wasza obroża jest cudowna!
Pozdrawiamy!
Zdjęcie użytkownika Warsaw Dog.
Oliwia&Cody

16 komentarzy:

  1. Świetna obróżka! Kusi strasznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz, kusisz! Obroża fajniutka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory <3

    lakispaniel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, dzięki Oliwia za takie dobre słowo <3 Aż się wzruszyłam jak głupia <3 Szalenie mnie cieszy, że Wam przypadła do gustu i świetnie, że tak ją szarpałaś i sprawdzałaś na wszystkie sposoby. No i najważniejsze - dobrze że się okazało że kolory lepsze niż na zdjęciach, a nie na odwrót XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Warsaw Dog mają świetne obroże! Najbardziej do gustu przypadła mi Shine in Blue, ale jak na razie mój portfel leży i kwiczy :p
    Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również się podobają obroże ztej firmy tylko jak dla mnie trochę za pstrokate :P Choć dalej mnie kusi na kupno obroży o kolorze mint <3 tylko szkoda, że nie ma się gotówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te obroże i w ogóle wszystkie akcesoria od Warsaw Doga są cudowne :D mi się marzy komplet LSD albo mint :)
    http://labowamania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się rzeczy od WD <3 Wasza obroża jest śliczna, widzę, że się super sprawdza. Kusi mnie, ojj kusi... :D
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/




    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet z Warsaw Dog to takie moje małe marzenie, mimo wszystko jeszcze do jej kupna przekonana nie jestem, ale kto wie, może za pare miesięcy i w naszej kolekcji zagości jakiś ich produkt. Wasza obroża jest taka malutka <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie to cudowne <3 Od dłuższego czasu zastanwiamy się nad kupnem czegoś nowego, drugi blog utwierdza mnie w przekonaniu o wybraniu WD

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie kusi....No może jednak ją zakupimy ;)

    Mam prośbę, możesz dodać "obserwatorów" ? (układ -> dodaj gadżet -> więcej gadżetów -> obserwatorzy)

    Pozdrawiamy
    http://bialykrukk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież są obserwatorzy :D
      Tylko w wersji mobilnej zanika stopka na blogu xd

      Usuń
    2. Ja też chciałabym zaobserwować bloga, ponieważ bardzo mi się spodobał:) , ale jednak nie znalazłam obserwatorów na Twoim blogu. A nie przeglądam go w wersji mobilnej.

      Pozdrawiam,
      www.hoe-e.blogspot.com

      Usuń
    3. Więc nie mam pojęcia co się dzieje :/ Ale w większości urządzeń wyświetla się stopka gdy są na komputerze, bo obserwatorzy są właśnie w stopce.

      Usuń
  12. Ta obroża jest na mojej liście rzeczy już od bardzo dawna! Tylko jak chcę ją kupić to albo nie mam kasy, albo nie wiem który kolor wybrać ;)

    Pozdrawiamy justbobik.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń